lunes, 13 de octubre de 2014

El meu projecte creatiu

VIDEO REPORTATGE 


Pel final de la primera evaluació hem de fer un projecte creatiu... Jo, aprofitant la meva passió per la fotografía i les imatges en moviment, faré un videoreportatge per diferents llocs de Barcelona i el Maresme.

Per fer-ho, gravarem alguns caps de setmana per la zona de la costa i quan tinguem la oportunitat de baixar a la ciutat. Allà buscarem els millors llocs per fer un reportatge de diferents llocs de Barcelona i el Maresme.

Que què m'ha inspirat a fer això? La veritat és que m'encanta el tema de la fotografía i m'agradaria aprendre més sobre el tema. Em semblen increíbles les fotos que es poden arribar a fer des d'una càmera réflex o una GoPro. I la persona que també m'ha inspirat és el popular youtuber britànic Ben Brown.







No hay comentarios:

Publicar un comentario